dijous, 1 de novembre del 2012

TOTS SANTS

El dimecres 31 d'octubre, vàrem preparar una activitat especial a la Biblioteca amb motiu del dia de Tots Sants. L'espai estava ambientat per a l'ocasió: rosaris, carabasses, flors, ... una mescla de tot el que suposa aquest dia, tradicions molt nostres com d'altres de manllevades.




















Per les diferents taules hi havia fulls on es podia trobar des de l'origen de la tradició dels rosaris fins a com realitzar pocions màgiques de Halloween.






Quan ho vàrem haver mirat tot, vàrem triar dues històries misterioses per a llegir-les al racó de l'estora.

Quina història més esgarrifosa
Abans de tornar a la classe decidírem fer una "performance". Amb els llums apagats fèrem de morts i sortirem de la Biblioteca fent de zombis.















Quan vàrem tornar a ser a la classe, amb una frase, diguèrem què era el que més ens havia agradat de l'activitat especial de Biblioteca. Aquest va ser el resultat:


TOTS SANTS
ACTIVITAT A LA BILBIOTECA

  • Què és el que més ens ha agradat:

DANI: El que m'ha agradat més ha estat quan hem fet de morts.

ADAM: Lo que més m'ha agradat és quan tots anàvem de zombi a la classe.

IKER: Lo que més m'ha agradat ha estat quan hem fet de mort a l'estora.

NAYRA: Quan na Sonia ha contat la història.

JAUME: Lo que més m'ha agradat ha estat quan hem entrat a la biblioteca.

MARINA: A mi lo que més m'ha agradat és la decoració amb les llimones, i un full on explicaven pocions i tot lo altre.

MIQUEL: Lo que més m'ha agradat ha estat el conte.

JÚLIA: Lo que més m'ha agradat han estat les llimones amb cara de carabassa i les espelmes, també m'ha agradat el ram de flors.

MARIA: A mi d'anar a la biblioteca m'ha agradat tot però lo que més m'ha agradat ha estat quan mos hem fet els morts a l'estora i mos n'hem anat de zombis. També m'ha agradat quan hem entrat a la biblioteca.

PERE: Lo que més m'ha agradat ha estat la història de “El Campaner borratxo.”

LLORENÇ: Lo que més m'ha agradat han estat els contes perquè tractaven de por.

LIDIA: El que més m'ha agradat ha estat el conte i aquells llibres que tenien les pocions.

MARIA ANTÒNIA: El que m'ha agradat més ha estat la història de “El Campaner borratxo” i com celebren Tots Sants a Mèxic.

SONIA: El que més m'ha agradat ha estat veure la cara de tots i totes en entrar a la biblioteca a les fosques només amb la llum de les espelmes i l'emoció quan hem encès els llums!